معاون فنی و بازرگانی تعاون روستایی خوزستان گفت: ۵۰۰ تن سیب و ۶۰۰ تن پرتقال برای تامین میوه شب عید تا پایان هفته جاری وارد استان می شود .

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز اهواز ، رضا عبیات، معاون بازرگانی تعاون روستایی خوزستان بیان داشت: مراحل خرید میوه توسط شبکه تعاون روستایی خوزستان برای شب عید در حال انجام است و اکنون مرحله بارگیری و ورود میوه به سردخانه ها آغاز شده  که از این رو در هفته جاری ۵۰۰ تن سیب زرد و قرمز از استان آذربایجان و شهرستان اورمیه و در کنار آن ۶۰۰ تن پرتقال وارد استان می شود .

وی بیان کرد: پرتقال والنسیا جنوب یکی از پرتقال های مناسب و ذائقه پسند مردم خوزستان است که باغداران خوزستانی کیفیت این پرتقال را تضمین کرده و به لحاظ قیمتی هم بسیار به صرفه است، از این رو فکر می کنم بیش از ۵۰۰ تن پرتقال والنسیا جنوب هم امسال به بازار شب عید اضافه شود .

معاون فنی و بازرگانی تعاون روستایی خوزستان گفت: سهمیه میوه سال جاری خوزستان تقریبا نسبت به سال گذشته تغییری نکرده و بابت تامین میوه شب عید و ایام نوروز هیچگونه نگرانی وجود ندارد .

عبیات تمام میوه مورد نیاز شب عید که ۲۰۰۰ تن پرتقال و ۵۰۰ تن سیب زرد و قرمز دانست و افزود: در سردخانه های شبکه تعاون روستایی خوزستان ذخیره سازی خواهد شد.

انتهای پیام/م

تامین 2500 تن سیب و پرتقال برای بازار شب عید خوزستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.